Omgaan met agressie aan de telefoon

Agressie aan de telefoon is de laatste tijd alleen maar toegenomen. Iedere professional met direct klantcontact heeft weleens te maken met lastig gedrag in de praktijk, dus ook aan de telefoon. Tijdens deze training vergroten deelnemers hun weerbaarheid en leren ze effectief omgaan met emotioneel en agressief gedrag aan de telefoon. Ook wordt er getraind in het toepassen van de vaardigheden, zodat er stappen worden gezet van ‘begrijpen’ naar daadwerkelijk ‘kunnen’ in de praktijk.

Programma

De volgende onderwerpen komen tijdens deze interactieve training aan bod:

Voor wie?

Deze training is geschikt voor elke professional die direct contact heeft met klanten aan de telefoon. Het is niet alleen van toepassing voor professionals die te maken krijgen met zware agressie. De winst zit juist vaak in het tijdig herkennen en voorkomen van verder oplopende spanning.

Omgaan met agressie aan de telefoon


Resultaat

Na het volgen van deze training:

Mogelijkheden

Deze training is te geven als dagdeel (als introductie en/of opfriscursus), als volledige dag  bestaande uit 2 dagdelen (verdeeld over 1 of 2 dagen), als (online) workshop van een dagdeel en met of zonder de inzet van een acteur.

Vragen over Omgaan met agressie aan de telefoon?

Heb je vragen of een andere suggestie? Er is veel mogelijk!
We onderzoeken (vrijblijvend) graag samen de verschillende opties.
Bel, mail of chat met ons!

Mail: info@modernlearning.nl
Bel: 023 56 212 99
De chat vind je rechts onderin het scherm, of stel je vraag via het contactformulier!